השכרת אוהלים לאירועים

אוהלי יוקרה לאירועים

אירוע בטבע הוא הפנטזיה של רובנו, אבל מבחינת ארגון והפקה הוא דורש התגברות על מגוון קשיים ומציאת פתרונות ללא מעט אתגרים ובראשם התמודדות עם מזג האוויר.

אנחנו בשירן אירועים, מספקים שירותי השכרת אוהלים והצללות לאירועים מכל הסוגים ולכל תוואי שטח, פתרונות חימום ואוורור לפנים האוהל, השכרת ציוד לאירועים ובעצם בכל מה שאתם צריכים כדי להרים אירוע שלא יישכח.

האוהלים שלנו נושאים תו תקן ומותאמים לכל מזג אוויר.

מציג את כל 5 התוצאות

נשמח לענות על כל שאלה!

קבלו הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד

מה חשוב לדעת על השכרת אוהלים לאירועים?

קיבלתם החלטה לחגוג אירוע מחוץ לבית וחוששים ממזג האוויר? האמת שאתם לגמרי לא צריכים להתאים את עצמכם לתחזית כי לכל תרחיש יש פתרון. כל מה שאתם צריכים זה, את החברה הנכונה שתתאים לכם את האוהל המתאים – שירן אירועים.

אוהלי הקונסטרוקציה שלנו הם מודולריים וההרכבה והפירוק שלהם היא קלים ומהירים יותר, וגם מאפשרים גמישות גדולה הרבה יותר בעיצוב החלל ובפיזור השולחנות ושאר המרכיבים החשובים של שטח האירוע.

אוהלי הלייקרה יספקו לכם הצללה בלבד, או גם הגנה מסוימת מפני רוחות בהתאם לגובה בו יורכבו, אך בד הלייקרה גם יגן על האורחים מפני הלחות המלווה אירועי קיץ רבים בשעות היום. תוכלו לשלב בצורה מושלמת בין חלל פתוח לסגור, וליהנות מכל העולמות על ידי השכרת האוהל המתאים.

תוכלו למצוא אצלנו אוהלי קונסטרוקציה סגורים או פתוחים שיאפשרו לכם גמישות מירבית, כולל עיצוב בהתאם לסוג האירוע.

אז לא משנה  מה אתם חוגגים, המראה של אוהלי הענק הלבנים מוסיף מיד תחושה של אלגנטיות ויוקרה לאירוע, מעבר לשלל השימושים הפרקטיים שאוהלים אלו מספקים.

אילו סוגי אוהלים לאירועים קיימים?

אוהלים סגורים

בדרך כלל אוהלים נמצאים בשימוש במצבים של מזג אוויר לא נוח המחייב חימום או קירור המתחם – במיוחד באירועים הנערכים בטבע. באמצעות אוהלים אלו, הכוללים שלל חלונות שקופים בגדלים שונים, ניתן עדיין ליהנות מהנוף שבחוץ ומתחושה של טבע ושל מרחבים, אך להישאר יבשים ולא לסבול מקור.

באותו אופן, מתאימים אוהלים סגורים מעין אלו גם לאירועי קיץ כיוון שניתן לקרר ולמזג אותם ולאפשר לאורחים להימלט מהחום והלחות שבחוץ.

אוהלי לייקרה

אירועים, מסיבות וכנסים הנערכים בים מצריכים גם הם שימוש באוהלים, כיוון שלא ניתן לבלות זמן רב מדי תחת כיפת השמיים ללא כל הצללה.

אוהלים לים יכולים להיות פתוחים לחלוטין או למחצה, על מנת לספק הצללה בלבד ולאפשר לאוויר הים להיכנס ולאירוע כולו להתמזג לחלוטין עם החוף, ויכולים גם להיות סגורים וממוזגים, ולכלול קירות שלמים של חלונות שקופים, כדי לנצל באופן מלא את הסביבה בה הוקם האוהל וליהנות מהמראה הנשקף דרכם.

אוהלי הצללה

גם אירועי טבע שלא נערכים בים דורשים הצללה, וכאשר מזג האוויר נעים אין צורך באוהלים סגורים אלא באוהלים שיספקו צל בלבד. אוהלי הצללה יכולים להיות אוהלי לייקרה למיניהם, אוהלי שאנטי ואוהלי גזיבו, ממש כמו האוהלים בהם ניתן להשתמש עבור אירועים על חוף הים.

ההתקנה והקיבוע שלהם לקרקע עשויים להיות מעט אחרים, ולזאת יצטרכו לדאוג אנשי הצוות ששכרתם.

אוהלים להגדלת חלל קיים

כבר אמרנו שלא צריך להתפשר או לוותר על כלום, נכון? גם לא על עריכת אירוע בבית הפרטי או על בחירה באולם מקסים שפשוט אינו גדול מספיק. השכרת אוהלים לאירועים, מאפשרת לכם לקחת חלל שמידותיו קטנות עבור האירוע שלכם ולחבר אליו אוהל על מנת להגדילו. כמובן שפתרון זה יהיה אפשרי רק בתנאי שקיים שטח פתוח גדול מספיק לצד המבנה.

עיצוב אוהלים לאירועים

עיצוב אוהלים והצללות לאירועים, בהתאם להעדפותיכם ורצונכם הוא שלב חובה בארגון האירוע שלכם, כאשר המבנה הייחודי של האוהל מאפשר לכם לייצר מראה רומנטי, חגיגי, נקי, צבעוני ועוד – ככל העולה על דעתכם.

אנחנו נדאג גם לצייד את האוהל בכל המוצרים המשלימים:

ואת כל הפריטים הדרושים לכם לעיצוב פנים האוהל כמו מפות ומפיות, סידורי פרחים ועוד… לצד כל אלו כדאי ומומלץ להשתמש גם בגופי תאורה מעניינים ולמקם אותם במקומות שיבליטו את נוכחותו המרשימה של האוהל, הן מבפנים והן מבחוץ.

שתפו ב:

Whatsapp icon
דילוג לתוכן