השכרת כיסאות לאירועים

השכרת כסאות ושולחנות לאירועים

אנו משכירים מגוון גדול של כיסאות לכל אירוע, כולל שולחנות וכל הפריטים הנלווים הדרושים. החל מכיסאות פלסטיק לכנסים וטקסים, דרך כיסאות עץ מתקפלים להושבה סביב שולחן, וכלה בכסאות בר לאירועי ערב מיוחדים.

כל הכיסאות שלנו במצב תחזוקתי ללא דופי, ומגיעים למקום האירוע נקיים ומוכנים "לעבודה".

שירן אירועים – שירות מכל הלב ועמידה בלוחות זמנים.

אנו מאמינים שהאירוע שלכם הוא האירוע שלנו.
אנו מקפידים ושמים דגש על שירות אמין, אדיבות ויחס אישי.
אספקת הציוד מתבצעת בזמן, מגיע נקי ומסודר ויהפוך כל אירוע שלכם להנאה.

נשמח לענות על כל שאלה!

קבלו הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד

השכרת כיסאות לכל סוג של אירוע

האם חשבתם שכשאתם שוכרים ריהוט לאירוע, אתם יכולים לשים את הרצון העיצובי בצד וללכת על משהו פשוט ופרקטי יותר, אז כדאי מאוד שתחשבו שוב! 

הריהוט המושכר היום לאירועים, בעיקר ריהוט ישיבה כמו כיסאות, מגיע בשלל של אפשרויות ואינו נופל ביופיו ואיכותו מריהוט קיים במתחמי אירועים מוסדרים.  בשירן אירועים תוכלו לבחור בכיסאות פלסטיק או עץ, בכסאות מתקפלים, כיסאות בר וכמובן כל הריהוט מסביב, בכל כמות ולכל סוג של אירוע.

את המראה הכללי של הכיסאות, כמו את הסוג והצבע ניתן להתאים לעיצוב הכללי של השולחנות, וביחד עם עיצוב ראוי לשולחן, להעניק מראה יוקרתי ואלגנטי.

ציוד מתוחזק ונקי

מעבר להשכרת הכיסאות לאירוע שלכם, מומלץ לחשוב גם על אופציות נוספות כמו שולחנות בסגנונות שונים וכסאות ושולחנות בר, במיוחד עבור שלב קבלת הפנים או תחילת האירוע.

הכי חשוב לזכור שכשאתם מזמינים ציוד לאירוע משירן אירועים אתם יכולים להיות שקטים. כל הציוד שלנו נמצא במצב תחזוקתי נפלא ללא סדקים וללא שברים. הציוד שהזמנתם יגיע אליכם בדיוק בזמן שנקבע ויורכב במקצועיות. 

כל הציוד לאירוע שלכם – שירן אירועים

חברת שירן אירועים מתמחה בהשכרת כל הציוד שאתם צריכים לאירוע שלכם.

תוכלו לקבל מאיתנו את כל הציוד הדרוש לכם לכל גודל של אירוע:

בנוסף להשכרת הציוד נשמח לעצב לכם את האירוע, לייצר עבורכם קירות בלונים בלונים מרהיבים, שולחנות מתוקים, מגשי פירות מיוחדים ומעוצבים, שיתנו לאורחים הרגשה מפנקת.

שתפו ב:

Whatsapp icon
דילוג לתוכן