השכרת כלי אוכל לאירועים

כלי אוכל להשכרה לאירועים

בשירן אירועים, השכרת כלי אוכל הינה חלק משמעותי מעיצוב האירוע, כיוון שתחת סעיף זה תוכלו לכלול גם מפות ומפיות מכל הסוגים וליצור מראה אחיד לכל השולחנות באמצעות עיצוב תואם לקונספט הכללי של הערב. 

אז אם אתם רוצים לפנק את האורחים שלכם פשוט תרימו טלפון ואנחנו נדאג שאת הערב הזה הם פשוט לא ישכחו. 

נשמח לענות על כל שאלה!

קבלו הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד

מדוע לשכור כלי אוכל לאירועים?

את המורכבות של הפקה ותכנון של אירוע לא ניתן להבין מראש. 

אוכל, כלים מוזיקה, לוקיישן ועיצוב, אלה הדברים שעוברים בראש של כולנו כמחשבה ראשונה. אבל רק מי שמארגן אירוע עצמאי מתחילתו ועד סופו  יודע עד כמה כל אחת מהמילים הללו, שנזרקות כלאחר יד, היא מלאכת מחשבת בפני עצמה, המורכבת מעשרות סעיפים ופרטים קטנים שבלעדי חיבורים נכונים בניהם דברים לא יתקדמו.

קחו למשל ארגון אירוע, שאינו מתרחש במקום מוסדר כמו מסעדה או מתחם לאירועים.

כאשר המקום אינו כולל מטבח מובנה ויכולת להגיש אוכל בצורה מסודרת, יש צורך בקייטרינג חיצוני שידאג לארוחה. 

כולנו יודעים שצריך לעבור את שלב הטעימות, לבחור את החברה האיכותית ביותר, לדאוג לסועדים למגוון עשיר ולכמויות נדיבות, אבל האם אי פעם הקדשתם מחשבה על הכלים בהם יאכלו האורחים את הארוחה? 

ארוחת ערב באירוע מחוץ לבית, לא חייבת להיות מוגשת בכלים חד פעמיים וכאן אנחנו נכנסים לתמונה!

שירן אירועים מתמחה בהשכרת כלי אוכל לאירועים וכן בכל הציוד המשלים אותו תצטרכו על השולחן ומסביב:

ובעצם כל מה שיגרום לאורחים שלכם להרגיש בנוחות וליהנות מן האוכל המוגש, ללא דאגה כי חסר דבר מה.

כיצד השכרת כלי אוכל תשדרג את האירוע שלך?

מעבר לצורך הפרקטי בסכין, מזלג, צלחות וכוסות, השכרת סכו"ם היא גם דרך מצוינת לאפשר לאורחים שלכם לאכול בסטייל. הכלים שתשכרו יכולים להיות מעוצבים בשלל צבעים, דגמים וצורות, על פי העדפתכם ובהתאם כמובן לתקציב שאתם מוכנים להשקיע.

השכרת כלי אוכל היא גם חלק משמעותי מעיצוב האירוע, כיוון שתחת סעיף זה תוכלו לכלול גם מפות ומפיות מכל הסוגים ולייצר מראה אחיד לכל השולחנות. כדאי לבחור את כלי האוכל, המפות, המפיות ושאר הפריטים הנלווים בהתאם לקו העיצובי של האירוע כולו, על מנת לייצר אמירה שלמה ולהשתמש בכל פרט ופרט באירוע להעצמת האווירה.

בשאלת החומר ממנו עשויים כלי האוכל, מוצאים עצמם מארגני אירועים רבים בהתלבטות. 

מצד אחד, השכרת כלים שבירים, היא סיכון שעשוי להתבטא בתופסת תשלום בסוף הערב, אך מצד שני עבור רבים כלי פלסטיק נחשבים זולים, לא מכובדים ולא נוחים. הרשו לנו להרגיע אתכם – כיום תוכלו למצוא כלי אוכל שאינם שבירים, נוחים לאכילה, ונראים מליון דולר, גם אם הם עשויים מפלסטיק. אתם רק צריכים לראות, להתרשם ולבחור.

כל הציוד לאירוע שלכם – שירן אירועים

חברת שירן אירועים מתמחה בהשכרת כל הציוד לאירועים שאתם צריכים לאירוע שלכם. תוכלו לקבל מאיתנו את כל הציוד הדרוש לכם לכל גודל של אירוע:

בנוסף להשכרת ציוד נשמח לעצב לכם את השולחנות, לייצר עבורכם קירות בלונים בלונים מרהיבים, שולחנות מתוקים, מגשי פירות מיוחדים ומעוצבים שיתנו לאורחים הרגשה מפנקת.


אנו מאמינים שהאירוע שלכם הוא האירוע שלנו.
אנו מקפידים ושמים דגש על שירות אמין, אדיבות ויחס אישי.
אספקת הציוד מתבצעת בזמן, מגיע נקי ומסודר ויהפוך כל אירוע שלכם להנאה.

שתפו ב:

Whatsapp icon
דילוג לתוכן