ציוד נלווה לאירועים | השכרת ציוד לאירועים – שירן אירועים

אז כמעט וסגרתם את האירוע, ועכשיו מה שנשאר לכם אלו הפרטים הקטנים באמת – וגם להם אנחנו נדאג.

מחולל חשמל (גנרטור) יש? תאורה, תנורי חימום אם יתקרר מעט, מקרר לשמור את השתייה קרה או מחם לקפה.

לא משנה מה אתם צריכים בשביל להפוך את האירוע שלכם למושלם, אם שירן אירועים בתמונה אז כל הציוד עלינו –

רק אל תשכחו לבקש.

השכרת ציוד משלים לאירוע שלכם

אנחנו יודעים שלתכנן אירוע זה מבצע לא קטן, אבל אומרים שאלוהים נמצא בפרטים הקטנים. אומנם אנחנו לא אלוהים, אבל בהחלט נדאג לכם גם שמדובר בפרטים הקטנים ביותר.

שירן אירועים מספקת שלל מוצרים משלימים יחד עם האוהל – ריהוט, כלי אוכל, גופי תאורה, מזגנים ניידים, פטריות חימום וכדומה. פעמים רבות כדאי לבצע רכישה גדולה מספק אחד, במקום רכישות קטנות יותר ממספר ספקים.

כך תבטיחו לעצמכם פחות כאב ראש וחיסכון בהוצאות.

השכרת פתרונות חימום לאירועים

אחד האויבים הגדולים של אירועי חוץ עלול להיות מזג האוויר, ועליכם לקחת זאת בחשבון ולהבין בהתאם לתאריך בו אתם חוגגים, כיצד עליכם להיערך אל הבלתי צפוי.

כאשר צפוי להיות מזג אוויר קריר, כדאי לכם לשכור פתרונות חימום לאירוע שלכם, כגון פטריות חימום ותנורים, ולהדליק אותם אם וכאשר יעלה הצורך בכך.

במועדים חורפיים עוד יותר, כדאי אפילו לחשוב על אוהלים סגורים ומעוצבים אשר יפתרו את בעיית הקור ויוסיפו, ללא ספק, יוקרה והדר למראה המקום.

השכרת ארונות חימום, פלטות ומחמים

חימום מזון או משקאות בשטח, אפשריים בזכות ארונות חימום, פלטות חימום ומחמים, המאפשרים תפעול קל ונוח להכנה או לשמירה על מזון ושתייה חמים.

בשירן אירועים ניתן להשכיר את כל סוגי הציוד, על מנת להפוך את האירוע שלכם למיוחד וייחודי.

השכרת פתרונות קירור לאירועים

גם בקיץ כדאי לחשוב על התמודדות עם החום, עם השמש ועם הלחות, בהתאם לתאריך ולשעה בה מתקיים האירוע, באמצעות פתרונות קירור לאירועים.

בין אם האירוע נערך באוהל סגור או מוצלל, תוכלו לשכור מצננים (צ'ילרים) או מאווררים, במיוחד באירועים הנערכים בשעות היום. אוהלי הצללה בשילוב מצננים יעשו את העבודה וישדרגו את האירוע כולו.

אם תרצו להגביר את האפקט עוד יותר, פתרון משולב של מאווררים וצ'ילרים בחודשי יולי-אוגוסט, יבטיח לכם אירוע לוהט במיוחד – אבל רק במובן הרצוי של המילה.

השכרת מקררים לאירועים

האירועים בימינו הפכו להיות יותר ויותר יצירתיים, עם רצון עז יותר לפנק את האורחים שלנו, כתוצאה מכך, התרחב מעגל הציוד לאירועים הנדרש והמאפשר לתת מענה לצרכים השונים.

מקררי גלידות או משקאות הפכו להיות מאוד אטרקטיביים ומאפשרים לפנק את האורחים במגוון מאכלים, קינוחים או שתייה, יחד עם זאת, אם נדרש לאחסון מזון טרם הכנתו או הגשתו לאורחים, גם כאן המקררים יתנו לכם מענה.

כל הציוד לאירוע שלכם – שירן אירועים

חברת שירן ארועים מתמחה בהשכרת כל הציוד שאתם צריכים לאירוע שלכם.תוכלו לקבל מאיתנו את כל הציוד הדרוש לכם לכל גודל של אירוע –

בנוסף להשכרת ציוד לאירועים, נשמח לעצב לכם את השולחנות, לייצר עבורכם קירות בלונים בלונים מרהיבים, שולחנות מתוקים, מגשי פירות מיוחדים ומעוצבים שיתנו לאורחים הרגשה מפנקת.


אנו מאמינים שהאירוע שלכם הוא האירוע שלנו.
אנו מקפידים ושמים דגש על שירות אמין, אדיבות ויחס אישי.
אספקת הציוד מתבצעת בזמן, מגיע נקי ומסודר ויהפוך כל אירוע שלכם להנאה.

אולי יעניין אותך גם:

שתפו ברשתות חברתיות:

Whatsapp icon
דילוג לתוכן