שולחנות מעוצבים לאירועים

שולחנות מעוצבים לאירועים

עיצוב שולחנות לאירועים

 

כאשר אנחנו עורכים אירוע, כל פרט קטן יכול לתרום לתמונה הכללית ולאווירה שעוטפת את האורח. אחד השחקנים המרכזיים בקטגוריית עיצוב הפרטים הקטנים הוא השולחן, בין אם מדובר בשולחנות הארוחה לצידם ישבו הסועדים או בשולחנות מרכזיים שישמשו להגשה.

אנחנו בשירן אירועים מתמחים בעיצוב שולחנות האוכל ושולחנות ההגשה בכל סוגי האירועים. חתונה, בר מצווה או בת מצווה, ברית, בריתה, יום הולדת, יום נישואין ואפילו אירוע עסקי – לכל אירוע יש את החותמת הייחודית שלו אותה אנו יודעים  לבטא באמצעות עיצוב השולחנות.

תחושת השפע בעיצוב השולחן

תחושת השפע היא המוטיב המוביל גם בעיצוב שולחנות הגשה. כאשר מדובר בשולחנות פירות, צבעי הפירות ייצרו את הגיוון בעוד שבמקרה של שולחנות מתוקים עוגות וממתקים הם אלו שייצרו את התמונה השלמה. כמו בכל אירוע מעוצב – גם כאן חשוב לייצר מראה מגוון, מלא בצבעים שונים, ולדאוג לכך שסוגים שונים, וטעמים שונים ייצרו, זה לצד זה, מראה עשיר, משמח, צבעוני ותוסס.

סוגי שולחנות מעוצבים

תחת כותרת זו, ניתן למצוא סוגים שונים של שולחנות מעוצבים לאירועים, ראשית לפי סוג האירוע, לדוגמא, חתונה, בר.ת מצווה, יום הולדת ועוד, כאשר עיצוב השולחנות מושפע כמובן מסוג האירוע, מיקום האירוע, האווירה שהמארחים מבקשים להנחיל לאורחים וכמובן התקציב שמשפיע גם הוא על ההשקעה.

אופי האירוע משפיע על עיצוב השולחנות, כלומר הבדל בין אירוע פרטי לעסקי, אירוע יוקרתי במיוחד אל מול אירוע "סטנדרטי" ואירועים INDOOR מול אירועי חוץ, משפיעים גם הם על יצבו האירוע בכלל ועיצוב השולחנות בפרט.

דוגמא נוספת הבאה לידי ביטוי במסגרת האירוע המתוכנן היא אופי השולחנות המעוצבים, כלומר האם אלה שולחנות לישיבה, שולחנות בר, או בכלל שולחנות קינוחים, שולחנות מתוקים, פירות ועוד.

מאמרים נוספים

שתפו ברשתות חברתיות:

Whatsapp icon
דילוג לתוכן