השכרת ציוד לאירועים עסקיים

השכרת ציוד לאירועים עסקיים

מגוון פתרונות לכל אירוע

פתרונות השכרת ציוד לאירועים עסקיים

לקראת אירוע עסקי אין כל צורך למהר ורכוש ציוד ופריטים שונים שעולים בכסף רב. 

הפתרון הטוב ביותר הוא להשכיר את הציוד מחברה המתמחה בתחום. ההשכרה על פי רוב צריכה לכלול הובלה למקום הרצוי ולעיתים על פי הצורך, גם התקנה או הרכבה שמתבצעים בצורה מקצועית. 

אירועים עסקיים הם במידה רבה ייצוגיים ולפעמים חשובים למורל ולאקלים הארגוני. במידה ואתם מארגנים מסיבה בעסק, מקיימים ערב חברה, השקה עסקית חשובה, כנס משקיעים או אירוע מכירות, זה מה שכדאי לדעת על השכרת ציוד לאירועים עסקיים אחת ולתמיד.

ציוד פנים או ציוד לשטח

אירועים עסקיים יכולים לחול במתחם העסק, בתוך אולם סגור או לעיתים בסביבת חוץ, בטבע, בחוף הים, חצר גדולה וכדומה. כאשר אתם פונים לצורך השכרת ציוד לאירועים עסקיים, הקפידו לציין האם אתם צריכים ציוד שיהיה עמיד לתנאי חוץ או שהקמת הציוד תיעשה תחת קורת גג, באוהל לאירועים וכדומה.

תאורה והגברה

אמצעי תאורה מיוחדים ואמצעי הגברה הם פריטים מבוקשים ביותר לאירועים עסקיים. 

השכרת ציוד לאירועים עסקיים מהסוג הזה צריכה להלום את כמות המשתתפים ואת שטח המתחם. כאשר המתחם גדול מאוד או פתוח, נדרשים אמצעי תאורה חזקים ולעיתים מוגבהים. 

לאירועים קטנים נדרשים פחות אמצעי תאורה. 

גם פתרונות הגברה, רמקולים, מגברים וכדומה, צריכים להלום את גודל המתחם וסוג האירוע. אמצעי הגברה לצורך הרצאה יהיו שונים מאמצעים שנועדו לספק מוזיקה לריקודים או נעימות רקע שלוות.

השכרת ציוד לאירועים עסקיים בקונספט הרצוי

במסגרת השכרת ציוד לאירועים עסקיים, חשוב לתכנן את הריהוט הרלוונטי לאירוע ובמסגרת זו, אפשר להביא בחשבון סגנונות שונים של פתרונות ישיבה, שולחנות וכדומה.

על פי הקונספט ומאפייני האירוע, תוכלו לבחור בין כיסאות מוגבהים לכיסאות רגילים או כורסאות, שולחנות מתקפלים קטנים או שולחנות גדולים להרבה משתתפים.

ניתן כמובן, גם ליצור פינות הסבה, פינות זולה, לשלב פופים ושטיחים ומחצלות אווירה.

אמצעי חימום או אוורור

במידה ומקיימים את האירוע בחוץ או בתוך אוהל לאירועים, השכרת ציוד רלוונטי תוכל לשפר את האווירה על ידי בקרת אקלים טובה. בחורף, ניתן להיעזר בפטריות חימום אטרקטיביות. בקיץ ניתן לאוורר את האירוע על ידי מזגנים ניידים או קולרים מסוגים שונים.

שירן אירועים כל מה שאתם צריכים לאירוע שלכם ויותר…

 

שירן אירועים פועלת בשוק השכרת ציוד לאירועים עסקיים בפרט ואירועים פרטיים בכלל, כבר מעל לעשור ונותנת פתרון רוחבי וכולל לתחום האירועים. אצלנו תמצאו את ציוד רב ומגוון להשכרה כגון, שולחנות, כיסאות, סכו"ם וכלי אוכל, אוהלים, חימום , קירור ועוד… 

בנוסף מעצבות הבית שלנו ישמחו לעצב לכם את האירוע  – עיצוב בבלונים, שולחנות מתוקים מעוצבים, מפות , סידורי שולחן ועוד… והמחיר?  

מאמרים נוספים

שתפו ברשתות חברתיות:

Whatsapp icon
דילוג לתוכן