השכרת שולחנות לאירועים

השכרת שולחנות לאירוע

השכרת שולחנות השכרת שולחנות עגולים, שולחנות טוריים לארוחות מרובות משתתפים, שולחנו בר, שולחנות נמוכים לספסלים ועוד...

הדבר הראשון שכולנו חושבים עליו כשמדברים על ריהוט לאירועים הוא כמובן שולחנות האוכל, כי אחד הדברים החשובים והמהנים באירוע הוא הארוחה …  

בשירן אירועים תמצאו מגוון של שולחנות להשכרה לכל אירוע ולכל סגנון ישיבה, שולחנות עגולים ומרובעים, טורי שולחנות לארוחות רבות משתתפים, שולחנות בר לקבלת פנים, שולחנות נמוכים כחלק מפינות ישיבה אלטרנטיביות ועוד…

נשמח לענות על כל שאלה!

קבלו הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד

למה לשכור שולחנות לאירועים?

הדבר הראשון שכולנו חושבים עליו כשמדברים על ריהוט לאירועים הוא כמובן שולחנות האוכל. 

הארוחה היא אחד המרכיבים החשובים ביותר בכל אירוע, ויש המודדים את הצלחת האירוע כולו על פיה, כך ששולחנות האוכל והכיסאות הם בגדר ריהוט חובה.

אם חששתם לשכור שולחנות לאירועים, כיוון שדמיינתם שולחנות לא יציבים, מתנדנדים, שנראה כאילו יצאו מארוחת שישי בבסיס הטירונים בו שירתתם, חישבו שנית.

אילו שולחנות מומלץ לבחור לאירוע?

כל שולחנות האוכל המושכרים בשירן אירועים, בין אם מדובר על אירוע בחוץ או במקום סגור הם שולחנות אוכל איכותיים שאינם נופלים באיכותם מרהיטים קבועים הנמצאים במסעדות וגני אירועים. 

תוכלו לבחור ממגוון שולחנות:

מעבר לשולחנות הארוחה, חשוב לחשוב גם על אופציות נוספות כמו שולחנות וכסאות בר, במיוחד עבור שלב קבלת הפנים או תחילת האירוע בו האורחים רוצים עדיין להסתובב ולא להיצמד למקומות הישיבה.

מלבד לשבת ולאכול, אנשים מגיעים לאירוע גם בשביל ליהנות קצת עם חברים ועם כוס משקה טוב ולכן אף אירוע לא יהיה שלם בלי לאפשר לאורחים להתרווח בפינת ישיבה נוחה, מרגיעה ופחות רשמית.

אם כך, כאשר מזמינים השכרת שולחנות לאירועים כדאי לכלול גם כמה שולחנות נמוכים המגיעים עם ספסלים מרופדים בכריות, או משולבים עם פינות זולה להעצמת החוויה. אלו יאפשרו לאורחים שלכם לצאת לרגע מהמולת האירוע ולהרגיש את הטבע, את המקום בו בחרתם לחגוג את שמחתכם, ואנחנו מבטיחים לכם שזה ימלא את ליבם באושר.

שולחנות מעוצבים לאירועים

אחד מהשירותים שאנו מספקים בשירן אירועים, הוא עיצוב שולחנות אירועים.

אז בחרתם שולחנות ועכשיו חשוב "להלביש" וליפות אותם כדי שישתלבו באווירת האירוע ולכן אנו בשירן אירועים, מספקים לכם גם שירותי עיצוב שולחנות לאירועים.

במסגרת השירות המוצע, אנו נתאים מפות ומפיות, נקשט את השולחנות בטוב טעם ובהתאם לאווירה שאותה אתם רוצים לייצר באירוע, כך שהאורחים שלכם לא ישארו אדישים.

השכרת שולחנות רק בשירן אירועים

חברת שירן אירועים תדאג להוביל את השולחנות ואת הריהוט כולו, מהפריטים הגדולים והמרכזיים שבו ועד לאחרונת הכפיות, ישירות למקום האירוע, שם צוות החברה יתקתק את ההקמה, ההרכבה והעיצוב של כל הציוד ששכרתם במהירות, ביעילות ובמקצועיות.

כשהגיע יום האירוע, אחרי כל התכנונים, ההחלטות והבחירות שעשיתם, הקסם האמיתי שיתרחש או לא יתרחש תלוי אך ורק בכם. סמכו על עצמכם ועל אנשי המקצוע שבחרתם שעשו את עבודתם נאמנה, ונסו לשחרר את הדאגות, החששות והלחץ שמא משהו ישתבש.

שתפו ב:

Whatsapp icon
דילוג לתוכן