ריהוט אלטרנטיבי

השכרת ריהוט אלטרנטיבי

פופים, פינות זולה, מזרנים, מחצלות ועוד..

רוצים לפנק את האורחים שלכם, אך עם זאת לתת תחושה נינוחה וצעירה יותר?  

בשביל זה אנחנו פה ושמרנו עבורכם גם את האופציה הזאת. בשירן אירועים תוכלו לשכור ריהוט אלטרנטיבי לאירוע שלכם. פינות זולה, ספסלים, פופים, מזרנים ועוד פרטי ריהוט שיכניסו אותם למוד הנכון ויעשו לכם את האירוע.

נשמח לענות על כל שאלה!

קבלו הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד

השכרת ריהוט אלטרנטיבי

אלוהים נמצא בפרטים הקטנים, זאת יודע כל חובב עיצוב. 

גם בעיצוב האירוע שלכם, כל פרט קטן יכול לתרום לתמונה הכללית ולאווירה שעוטפת את האורח, אז סיימנו את השלבים הרציניים יותר באירוע ועכשיו עוברים לשלב המשוחרר יותר בו צריך להירגע.

ואם מדברים כבר על להירגע אז…

הדרך הטובה ביותר לפנק את האורחים שלכם היא פשוט לתת להם להתפנק בפינות ישיבה לא מחייבות והנה אנחנו שוב נכנסים לתמונה ומאפשרים לכם לבצע אצלנו השכרת ריהוט אלטרנטיבי.

יש לנו מגוון רהיטים אלטרנטיביים לאירוע שלכם:

כל אלה ועוד, ידעו לתת לאורחים שלכם פינה מרגיעה ופחות רשמית שאנחנו מבטיחים לכם שהם יאהבו…

אז תביאו את החברים שלכם, יחד עם כוס משקה טוב ומוזיקה מרגיעה כי הריהוט האלטרנטיבי של שירן אירועים הולך להכניס אתכם למוד אחר לחלוטין וישבו בול באירוע שלכם בעיקר אם מדובר באירועים תחת כיפת השמיים.

מיקום המתחם האלטרנטיבי באירוע שלך

גם אם האירוע שלכם הוא אירוע יוקרתי שנתפר למידות ההורים, ותחליטו בכל זאת שאתם מעוניינים במתחם כזה, אנחנו נדאג למקם אותו בנקודות המתאימות  ביותר באירוע, כך שהאורחים שלכם יוכלו להתפנק בדיוק כפי שאתם הייתם רוצים.

לכן צריך לזכור, שמארגנים אירוע בחוץ וכבר שוכרים ציוד מחברה המתמחה בכך, כדאי לשלב כמה  שולחנות נמוכים עם ספסלים מרופדים בכריות, או  משולבים עם פינות זולה להעצמת החוויה.

כל הציוד לאירוע שלכם – שירן אירועים

חברת שירן אירועים מתמחה בהשכרת כל הציוד שאתם צריכים לאירוע שלכם. תוכלו לקבל מאיתנו את כל הציוד הדרוש לכם לכל גודל של אירוע:

בנוסף להשכרת ציוד נשמח לעצב לכם את השולחנות, לייצר עבורכם קירות בלונים בלונים מרהיבים, שולחנות מתוקים, מגשי פירות מיוחדים ומעוצבים שיתנו לאורחים הרגשה מפנקת.


אנו מאמינים שהאירוע שלכם הוא האירוע שלנו.
אנו מקפידים ושמים דגש על שירות אמין, אדיבות ויחס אישי.
אספקת הציוד מתבצעת בזמן, מגיע נקי ומסודר ויהפוך כל אירוע שלכם להנאה.

שתפו ב:

Whatsapp icon
דילוג לתוכן