השכרת שולחנות בר לאירועים

השכרת שולחנות בר לאירועים

מגוון פתרונות לאירוע שלך

השכרת שולחנות בר

אם אתם מתכננים אירוע בקרוב, קחו בחשבון השכרת שולחנות בר, למה?

אזור קבלת הפנים באירועים הכולל, פרישת שולחנות בר ולידם 2-3 כיסאות גבוהים הפך להיות מרכז העניינים בשלב זה של האירוע. בין אם אתם מגישים חטיפים או מזנון של מנות ראשונות בקבלת הפנים, סביר להניח שתצטרכו שולחנו בר סביבם ישבו האורחים.

אם אינכם מגישים מנות ראשונות, היו בטוחים ששולחנות הבר יהפכו להיות נקודת מפגש לשתיית אלכוהול ויהפכו לפינה המרכזית של הערב, אליה יתנקזו חובבי השתייה על-מנת להרוות את צימאונם במבחר משקאות.
לכן, השכרת שולחנות בר איכותיים קריטית עבור כל אירוע, בין אם הוא מתרחש באולם אירועים מפואר ובין אם מדובר באירוע בוטיק בגינה בבית.

 

מה חשוב לדעת לגבי השכרת שולחנות בר?

שני הדברים הראשונים שיש לקחת בחשבון בנוגע לנושא של השכרת שולחנות בר, הוא מגוון השולחנות והמחיר.

רצוי לברר זאת בקרב כמה חברות המתמחות בתחום השכרת שולחנות בר, מהו המגוון שאותו הן מחזיקות (המרבה הרי זה משובח, כך תוכלו להתאים את הסגנון לאופי האירוע), ומה המחיר שהן גובות וכמובן לבחור מתוכן את החברה המציעה את השולחן המתאים והטוב ביותר עבורכם ובמחיר הוגן.

בנוסף, כדאי לברר אם יש אפשרות לעצב את השולחן בהתאמה אישית. יש חברות המתמחות בנושא של השכרת שולחנות בר, המציעות גם אפשרות לעיצוב טרופי/אלגנטי/מפואר וכל סטייל אחר שתבחרו.

שירות נלווים לשירות של השכרת שולחנות בר

כדי שהאורחים שלכם יוכלו ליהנות מהחוויה במלואה, רצוי שמאחורי שולחן הבר יעמוד ברמן מקצועי, הבקיא בסוגי המשקאות, היינות והכוסות המתאימות לכל משקה ויודע גם להכין קוקטיילים טעימים.

חלק מהחברות המתמחות בתחום השכרת שולחנות בר יוכלו להציע לכם גם שירות נלווה של ברמן מקצועי, אבל בחלק מהמקרים תצטרכו למצוא ברמן כזה בעצמכם.

השכרת שולחנות בר לאירועים גדולים

מפיקים אירוע גדול? בחרו באפשרות של השכרת שולחנות בר שיוצבו במיקומים שונים בחלל האירוע, כדי שיצליחו לשרת כמות גדולה של אנשים בו זמנית, מבלי שתיווצר צפיפות סביב שולחנות בר בודדים.

 

שירן אירועים – השכרת שולחנות בר לאירועים וכל סוגי הציוד

אז אם אתם מתכננים אירוע מתישהו, ממש לא חשוב היכן הוא יהיה וכמה אנשים יוזמנו, דברו איתנו לפני זה, מבטיחים שזה ישתלם לכם.

אנחנו בשירן אירועים מתמחים בהשכרת ובהתאמת ציוד לאירועים בכל גודל ובכל סגנון.

תמצאו אצלנו אוהלים ומוצרי הצללה, כיסאות שולחנות וכל מה שעליהם, פינות זולה ופופים, מאווררים מחצלות ובעצם כל מה שתצטרכו לאירוע מושלם.

דברו איתנו!

מאמרים נוספים

שתפו ברשתות חברתיות:

Whatsapp icon
דילוג לתוכן