השכרת ציוד לאירועי חינה

השכרת ציוד לאירועי חינה

מגוון פתרונות לאירוע שלך

חוגגים חינה בבית? קבלו טיפים להשכרת ציוד לאירועי חינה:

חוגגים חינה בבית? הגעתם למקום הנכון. אתם בוודאי זקוקים לכל הציוד הדרוש לאירוח מושלם של האורחים שלכם. מלבד הטקס המסורתי של מריחת החינה, אירוע חינה הוא מעין הקדמה לחתונה המתקרבת ויש זוגות שמעדיפים לחגוג את אירוע החינה המצומצם בבית.

בשונה מאירועים אחרים, חגיגת חינה היא אירוע שבהחלט אפשר ואף נהוג לחגוג אותו בבית ולרוב אין בנמצא את כל הריהוט, כלי האוכל והדברים הנלווים ההכרחיים לקיומו של אירוע בביתכם.

הזוג המיועד שחוגג את אירוע החינה בבית לא רוצה להחסיר דבר מהמוזמנים שלו, אלא להפך- הוא רוצה ליצור אירוע אינטימי וייחודי שיהיה בו מכל וכל ושאף אורח לא ירגיש בחוסר של דבר.

איך להפוך אירוע חינה בבית או בחצר לאירוע מושלם:

בדיוק כאן אנחנו נכנסים לתמונה. החברה שלנו מספקת ציוד לאירועים, חתונות, בר מצוות, בריתות וכמובן גם חינות.

חינה היא אירוע מיוחד ושונה מאוד באופי שלו, בנוף שלו ובצבעים שלו ומן הסתם דורש ציוד ייחודי, אך מלבד זאת, כדי שהמארחים והאורחים יוכלו לחגוג חינה בבית בצורה מושלמת, נדרש ציוד רב נוסף, בין אם מדובר בשולחנות וכסאות, שולחנות בר, או שולחנות מתוקים, כלי אוכל וסכום, תנורי חימום לאוכל, פינות הסבה לרווחת האורחים ועוד.

לכן השכרת ציוד לאירועים צריכה להיעשות מחברה בעלת מוניטין וניסיון רב באספקת ציוד לאירועים, המחזיקה במגוון גדול של  ציוד, על מנת שתוכלו לבחור את המתאים לכם ביותר לפי אופי וסגנון האירוע.

יחד עם זאת, טיפ חשוב בענייני מזג אוויר, שלעיתים אנו שוכחים, אם האירוע המתוכנן מתקיים מחוץ לבית, בין אם בחצר, או במקום פתוח אחר, אנו ממליצים לבדוק את מזג האוויר כמה ימים לפני האירוע עצמו, כדי שתדעו בדיוק איזה ציוד עליכם לשכור (לדוגמא, ייתכן ותזדקקו לאוהל אירוח או לפטריות חימום / מאווררים).

אספקת שולחנות וכיסאות לאירוע חינה

חברתנו מספקת ריהוט כולל לאירוע שלכם, שמייפה את חלל האירוע וכמובן שימושי לאורחים ובמיוחד לחתן ולכלה המיועדים. לדוגמא, שולחנות וכיסאות מעוצבים ותואמים במגוון סגנונות, הכול בהתאם למספר המוזמנים שיש לכם.

אספקת כלי אוכל לאירוע חינה

כלי אוכל באירוע חינה הם הרבה יותר מסתם סכו״ם וכלים להשתמש בהם, אך מלבד כלי ההגשה העדתיים (לדוגמא, כוסות מיוחדות, מגשי העוגיות המפורסמים ועוד), יש דגש כמובן על כלי האכילה, הכוסות והסכו"ם אשר משמשים את האורחים שלכם באירוע והופכים אותו למיוחד במינו. אנו מספקים כלי אוכל בשלל צורות ודוגמאות, הכול לפי הבחירה שלכם וכמובן שמים דגש על איכות ויוקרה.

אספקת מאהלים לאירוע חינה

מאהלים שונים בעיצובים שונים ובגדלים שונים לאירועים נפוצים מאוד באירועים מסוג זה. זהו ציוד אהוב ומבוקש מאוד שמלבד להוסיף יופי, אותנטיות ולאגד בתוכו את כל האורחים שלכם, גם מושלם לאירועי חורף לימים קרים וגשומים יותר שבו יכולים לשהות כל האורחים מבלי להירטב או שהחגיגה חלילה תפגע בגלל הגשם.

 

אירוע חינה מרוקאית זאת חגיגה מיוחדת ושונה מכל אירוע אחר, גם מבחינת מה שהיא מסמלת וגם מבחינת הציוד הנדרש אליה. אנו ממליצים לכם להיות מרוכזים באירוע המרגש שלכם ובתכנונו ותנו למומחים שלנו להיות אחראים על כל ענייני הלוגיסטיקה והציוד הנדרש לאירוע החינה המיוחד שלכם.

שירן אירועים – אספקת ציוד לאירועים תחת קורת גג אחת

בשירן אירועים אנו מאמינים שהאירוע שלכם הוא האירוע שלנו! אנו מקפידים ושמים דגש על שירות אמין, אדיבות ויחס אישי.

אספקת כלל הציוד לאירוע שלכם (כיסאות, שולחנות, אוהלים, ספות, פופים, מזנונים, כלי אוכל וכל מה שתצטרכו לאירוע) מתבצעת בזמן, כשהוא מגיע נקי ומסודר ויהפוך כל אירוע שלכם להנאה.

דברו איתנו – לא תתאכזבו.

מאמרים נוספים

שתפו ברשתות חברתיות:

Whatsapp icon
דילוג לתוכן