השכרת ציליות לאירועים

השכרת ציליות לאירועים

מגוון פתרונות הצללה

השכרת ציליות לאירוע

בין אם עקב מזג האוויר הנוח בישראל רוב השנה ובין אם רוצים ליהנות מן הטבע או הנוף מחוץ לקירות הבית או אולם האירועים, אנשים רבים בוחרים לחגוג את האירועים שלהם תחת כיפת השמיים – זה יכול להיות בחוף הים, ביער או אפילו בגינה של הבית.

אחד האלמנטים החשובים בתכנון אירוע בשטח פתוח נוגע לפתרונות ההצללה אשר אמורים להגן על האורחים מפני פגעי מזג האוויר – ובעיקר מפני השמש היוקדת, המאפיינת את עונת הקיץ (אך לא רק אותה).

לכן, רבים מהמתכננים אירועים מהסוג הזה, ימצאו את עצמם בחיפושים אחר השכרת ציליות לאירוע.

כל מי שמחפש ציליות שכאלו, יגלה מגוון רחב של אפשרויות, הנבדלות אלו מאלו בחומרים, בצבעים ובגדלים.

ניתן להציל אזורים באמצעות מגוון פתרונות הצללה, כגון: אוהלים סגורים, באמצעות אוהלי לייקרה גדולים ופרושים, באמצעות שמשיות ורשתות צל – הכל בהתאם לאזור בו אתם עורכים את האירוע ואופי האירוע עצמו כמובן.

4 דגשים בבחירת ציליות לאירועים

אם אתם מעוניינים בשירות של השכרת ציליות לאירוע, יש מספר פרמטרים שחשוב שתשימו עליהם דגש בהליך בחירת הציליות ובין היתר:

  • איכות הבד – יש לבדוק שהבד או חומר הגלם ממנו עשויה הציליה יהיה חומר איכותי, מצליל, ללא קרעים וחורים, אשר מתאפיין בעמידות גבוהה מפני פגעי מזג האוויר השונים.
  • נראות/ עיצוב – בסופו של דבר, כאשר מתכננים אירוע גם לנראות תהיה חשיבות ולכן, חשוב לנסות ולאתר ציליות המתאפיינות בנראות אלגנטית ומרשימה אשר תשתלב בהרמוניה עם הקונספט של האירוע.
  • התקנה – יש לוודא את כל הנושאים אשר קשורים להתקנת הציליות – האם ההשכרה כוללת גם את שירות ההתקנה (וכמובן, גם את פירוק הציליות), האם מדובר בהליך מורכב או בהתקנה פשוטה.
  • מחיר – כמובן שגם עלות ההשכרה יהווה שיקול חשוב בהליך הבחירה – יחד עם זאת, חשוב לא לבסס את ההחלטה רק על עלות שהיא מאוד נמוכה ולקחת גם את הפרמטרים הנוספים בחשבון.

כמובן, שבנוסף לדגשים שצוינו חשוב לבחור בקפידה את המקום ממנו יושכרו הציליות ולוודא שמדובר במקום מקצועי ואמין, אשר מציע מגוון פתרונות הצללה לבחירה.

שירן אירועים – השכרת ציוד וכל פתרונות ההצללה לאירועים

אז אם אתם מתכננים אירוע בחוף בים, בטבע או בחצר הפרטית שלכם, אנחנו נהיה שם עם פתרון מותאם עבורכם. בשירן אירועים, תוכלו למצוא מגוון אוהלים וציליות לאירוע שלכם, אנחנו נדאג גם לכל הציוד בתוך האוהל: פינות ישיבה, פופים, כיסאות, שולחנות ועוד…

דברו איתנו!

מאמרים נוספים

שתפו ברשתות חברתיות:

Whatsapp icon
דילוג לתוכן