טיפים לבחירת תפריט לאירוע קטן

טיפים לבחירת תפריט לאירוע קטן

טיפים לבחירת תפריט לאירוע קטן

אם אתם עומדים לערוך אירוע קטן, כדאי שתדעו דבר חשוב: באירוע קטן, כל פרט קטן נחשב יותר. דווקא כאשר מגיעים מעט מוזמנים והאווירה יותר אינטימית, לא יהיה מה שיכסה על ארגון פחות ממושלם. בעזרת בחירה נכונה של תפריט לאירוע קטן, תשדרגו את האירוע ותהפכו אותו למשהו מיוחד.

יחד עם הגשת התפריט, מומלץ כמובן להגיש אותו בכלי הגשה פרזנטטיביים, יחד עם כלי אוכל וסכו"ם מהודרים להשלמת עיצוב השולחנות.

בחרו תפריט מגוון

העובדה שמדובר באירוע קטן לא הופכת את כל המוזמנים לבעלי טעם אחד. זכרו כי בכדי שכולם יהיו מרוצים ולא סתם שבעים, צריך שהתפריט יהיה מגוון ועשיר. נסו לשלב בין שני סגנונות לפחות, מה שיעורר עניין.

השקיעו במנות פתיחה טובות

מנות פתיחה הן אלה שנותנות את הרושם הראשוני לאירוע כולו. העדיפו להשקיע במנות פתיחה טובות במיוחד ומיד תייצרו אווירה מושקעת יותר, טעימה יותר ומוצלחת יותר. אם התקציב שלכם לא גדול, עדיף לוותר על מנה עיקרית יוקרתית במיוחד ולהשקיע במנות פתיחה מצוינות.

אל תלכו על תפריט מתובל מידי

אירוע קטן על פי רוב לא צריך לסחרר את החושים על ידי שימוש בתבלינים מאוד חזקים. לא משנה אם האירוע מתקיים בבית, באולם קטן, במשרד או אפילו בטבע, וותרו על תבלינים חזקים מאוד או טעמים קיצוניים. רק אם ברור לכם שכולם מעדיפים מאכלים חריפים, לדוגמא, תוכלו לשלב זאת בתפריט. גם אז, רצוי שלא כל המנות יהיו מתובלות בצורה כזאת.

צרו תפריט מאוזן

הקפידו ליצור תפריט מאוזן. האיזון צריך להיות בכל מנה בפני עצמה וגם בחיבור בין המנות השונות. בנוסף, תוכלו לשקול לשלב משקאות יוקרתיים, אם התקציב מאפשר זאת. יין טוב, לדוגמא, או אלכוהול מיובא יכולים להוות בחירה טובה. אפשרות אחרת תהיה להשקיע בקינוחים מאוד אסתטיים, שיוגשו בפינת קינוחים משודרגת.

עיצוב שולחן מתוקים

מלבד בניית התפריט לאירוע, ניתן כמובן להוסיף אטרקציות נוספות ולהזמין עיצוב שולחנות מתוקים כיד המלך, המורכבים משלל ססגוני וצבעוני של ממתקים, שוקולדים, פירות העונה ועוד.

לא משנה אם זו חתונה, בת או בר מצווה, ברית או בריתה, יום הולדת, יום נישואין ואפילו אירוע עסקי, שולחן מתוקים הוא דבר מענג גם לעין וגם לחיך.

מאמרים נוספים

שתפו ברשתות חברתיות:

Whatsapp icon
דילוג לתוכן