דגשים בהשכרת ציוד לאירועים פרטיים

דגשים בהשכרת ציוד לאירועים פרטיים

בתקופה האחרונה ובעקבות מגיפת הקורונה שינה עולם האירועים את פניו. מהפקות גדולות של אירועים ומסיבות התחום הצטמצם לאירועים קטנים ומצומצמים אך כיוון שלא מוותרים על השואו שבעניין, מאוד מקובל לערוך אירועים בלוקיישנים מיוחדים. על מנת להפיק אירוע מוצלח ונוח, דאגו לשכור ציוד ברמה גבוהה להנאת המוזמנים. דגשים חשובים יעזרו לכם לשכור את הציוד המתאים ללא מאמץ ותוך חיסכון בזמן ובכסף.

חפשו חברה מתמחה בציוד אירועים

דבר ראשון, חפשו חברה מתמחה שמשכירה ציוד במיוחד לאירועים. השכרת ציוד לאירועים פרטיים מחברה מתמחה תאפשר לכם לבדוק סוגים שונים של ציודים, ברמות שונות של גימור, עיצוב ועלויות. כך תעניקו לאירוע שלכם בדיוק את הסגנון שאתם מתכננים.

הרבה מבחר במקום אחד

העדיפו חברה שיכולה לספק לכם את כל הציוד הדרוש, תחת קורת גג אחת.

למשל, אוהלים לאירועים, ציוד קירור לאירועים, כלי אוכל וסכו"ם שאפשר להשכיר וכן הלאה. כאשר יש לכם הרבה מבחר במקום אחד, אתם לא צריכים להתרוצץ בין כל מיני ספקים שונים. עם זאת, קחו בחשבון שאם יש לכם אירוע מאוד מיוחד, יתכן ולצרכים שלכם תצטרכו לשלב בין שני ספקים גדולים שונים.

הובלה עד לאירוע

אם יש לכם קושי להוביל בעצמכם את הציוד המושכר לאירוע, העדיפו השכרה מחברה שיכולה להוביל את כל מה שדרוש, עד אליכם. כמובן, בדקו היטב כמה זמן לפני האירוע מעבירים אליכם את הציוד ומתי עליכם להחזיר אותו.

השכרה ותפעול לציודים מיוחדים

אם משכירים ציוד מיוחד שדרוש התקנה או תפעול, וודאו שמגיע אליכם נציג החברה לצורך מתן הסבר, הדרכה או התקנה. כשמזמינים למשל גנרטור לאירוע, אם תתקשו בהתקנה לא יהיה לכם חשמל להגברה או לתאורה. אם משכירים אמצעי תאורה, גם אותם צריך להתקין כמו שצריך.

תכנון קונפסט – טיפ מנצח

כאשר אתם מזמינים ציוד, נסו להתאים אותו לקונספט מרען, מקורי או מועדף. אירוע קונספט תמיד ייראה יותר מיוחד!

שירן אירועים – כל הציוד במקום אחד

מתכננים אירוע? לא חשוב היכן וכמה אנשים יוזמנו דברו איתנו לפני זה, מבטיחים שזה ישתלם לכם. אנחנו מתמחים בהשכרת ובהתאמת ציוד לאירועים בכל גודל ובכל סגנון. תמצאו אצלנו אוהלים ומוצרי הצללה, כיסאות שולחנות וכל מה שעליהם. פינות זולה ופופים, מאווררים מחצלות ובעצם כל מה שתצטרכו לאירוע מושלם.

מאמרים נוספים

שתפו ברשתות חברתיות:

Whatsapp icon
דילוג לתוכן