צ'ילרים לאירוע שלך

צ'ילרים לאירוע שלך

מגוון פתרונות קירור לכל אירוע

צ'ילרים לאירועים מקררים את האווירה

אחד הדברים שיכולים להרוס לכם את האירוע, הוא תחושה לא נעימה של האורחים, לנוכח החום והלחות של הקיץ הישראלי. לכן, השכירו מבעוד מועד צ'ילרים לאירועים, כך שכל הנוכחים יוכלו ליהנות מאוויר קריר ונעים.

כיצד עובדים צ'ילרים לאירועים?

צ'ילרים לאירועים הם מכשירים ניידים, בעלי יכולת לקרר במהירות כל חלל. פעילותם מבוססת על שאיבת האוויר החם מן הסביבה ושחרורו לאחר מעבר בצינור מתחת המחובר לקרח או למים. האוויר נפלט על רפידות שחלקן החיצוני לח והתוצאה היא אוויר קריר ונעים הנפלט לחלל.

היתרונות של צ'ילרים לאירועים

היתרון העיקרי של צ'ילרים לאירועים הוא שהם מספקים קירור לפי דרישה והתשלום הוא בהתאם לסוג הצ'ילר שמשתמשים בו. בנוסף, שימוש באמצעי כמו צ'ילרים לאירועים יכול לסייע לכם לחסוך כסף, שכן ניתן להשתמש בהם ולא בפתרונות קירור מסורבלים ויקרים יותר.

כמה עולים צ'ילרים לאירועים?

המחיר של צ'ילרים לאירועים אינו אחיד ולכן, קשה לענות על השאלה: כמה עולים צ'ילרים לאירועים.

חשוב לדעת כי יש גדלים שונים של צ'ילרים לאירועים והגודל של הצ'ילר עשוי להשפיע משמעותית על המחיר, משום שככל שהוא גדול יותר, ההפעלה שלו דורשת יותר.

כיום בתחום של צ'ילרים לאירועים אפשר למצוא צ'ילרים לאירועים החל במשקל של כ-7 טון ועד 100 טון והרבה יותר, הכול בהתאם לצורך ולאופי האירוע.

יש גם הבדל בין השכרת צ'ילרים לאירועים לאירוע קצר יחסית, לבין אירוע הנערך על פני שעות ארוכות ואפילו כמה ימים.

גם טווח הזמן בו אתם משכירים צ'ילרים לאירועים ישפיע על המחיר ולכן, הקפידו לאפיין את האירוע מבחינת מיקום, אורך, כמות האורחים וכדומה.

השכירו צ'ילרים לאירועים בהתאם לגודל האירוע

אם אתם משקיעים בהשכרת צ'ילרים לאירועים חשוב שתלכו עם העניין עד הסוף.

אל תשאירו מקומות בחלל האירוע או על רחבת הריקודים שאין בהם צ'ילרים, כדי שכולם יוכלו ליהנות מהאוויר המקורר באותה מידה.

הצבת צ'ילרים לאירועים רק בנקודה מסוימת בחלל, תרכז אליה את רוב האורחים וכך אטרקציות אחרות באירוע יזנחו והפוטנציאל של האירוע לא יממש את עצמו.

 

שירן אירועים – השכרת ציוד לאירוע שלך

אין ספק שצ'ילרים בקיץ מורידים את הטמפרטורה בכל אירוע.

אבל מה עם שאר הציוד? אנחנו פה בדיוק בשביל לספר לכם שבשירן אירועים תוכלו למצוא את כל הציוד לאירוע שלכם במחירים הטובים ביותר בישראל.

בין אם אתם עורכים אירוע קטן במרפסת או בגינה ובין אם בחרתם לוקיישן מפואר עם 1000 מוזמנים.

חבילות השכרת הציוד שלנו יתנו לכם מענה מלא וישדרגו את אירוע שלכם. ועוד לא דיברנו על מעצבות האירועים שלנו. בקיצור דברו איתנו זה ישתלם לכם.

אנו מאמינים שהאירוע שלכם הוא האירוע שלנו אז דברו איתנו!

מאמרים נוספים

שתפו ברשתות חברתיות:

Whatsapp icon
דילוג לתוכן