השכרת ציוד לאירוע ביתי

השכרת ציוד לאירוע ביתי

השלמות ציוד במסגרת השכרת ציוד לאירועים ביתיים

אירועים ביתיים יכולים להיות רעיון נפלא, חסכוני, אינטימי ונוח. לא צריך לשכור אולם, לא צריך לחפש מקום שיסכים לארגן אירוע בטעם שלכם. אבל חשוב לשים לב כי לא תמיד תוכלו להסתפק אך ורק בציוד שיש לכם בבית כרגע ולכן פתרון נפלא ואף לרוב משתלם כספית, הוא השכרת ציוד לאירועים ביתיים.

מכיוון שאירוע לא מתקיים לעיתים קרובות, כל מה שצריך לעשות זה לחפש שירות השכרת ציוד לאירועים ביתיים (לא צריך לקנות) כדי להשלים את הציוד הנלווה לאירוע המתוכנן.

בשורות הבאות נסביר איזו השלמת ציוד נדרשת, מה מומלץ ועל מה כדאי להקפיד.

השכרת כיסאות לאירועים ביתיים

דבר ראשון צריך להגדיר כמה אורחים יוזמנו לאירוע. בהתאם לכך, ראו כמה כיסאות חסרים לכם. ניתן להשכיר כל כמות של כיסאות, אך שימו לב לדגשים הבאים. ניתן להזמין כיסאות רגילים או כיסאות מפוארים. יש כיסאות מתקפלים ויש אפשרות לכיסאות עם ריפוד מפנק.

השכרת שולחנות ומפות לאירועים ביתיים

אם חסרים לכם שולחנות, יהיה זה רעיון וטוב להשכיר שולחנות משלימים. את השולחנות אפשר להשיג בסגנון עגול או מרובע. התאימו את גודל השולחנות לגודל הבית או החצר שלכם. הבחירה המועדפת כיום היא שולחנות מרווחים שלא ייצרו צפיפות בקרב האורחים. כמו כן, מקובל להשכיר מפות יפות ותואמות. בצורה כזאת, האירוע מקבל אופי משודרג והאירוח נראה מפואר ויפה יותר.

אמצעי הצללה ומיזוג

כאשר האירוע הביתי נעשה תחת כיפת השמים, כלומר בחצר, כדאי להיערך בהתאם. השכרת ציוד לאירועים ביתיים יכולה לכלול פתרונות הצללה, כדוגמת אוהלי אירוח או שמשיות מוגדלות.

ניתן להשכיר פתרונות נוספים לפי מזג האוויר, למשל מצננים או מאווררים או מזגני חוץ.

במידה והאירוע נעשה בעונה קרירה, אפשר לשכור פטריות חימום או מפזרי חום אחרים. לאירוע גינה, ניתן להשכיר פינות ישיבה ו"זולה" נהדרות. כורסאות נמוכות, כריות רכות.  כמו כן אפשר לדאוג לשטיחים או מחצלות לפי הצורך.

כלים להגשת מזון ושתייה

באירועים ביתיים מושקעים, כדאי לקבל את פני האורחים עם מגוון כלי אוכל הכוללים: כלי הגשה, סכו"ם, צלחות וכוסות, המתאימים לאירוע של ממש.

במקום להסתפק בכוסות רגילות, וודאו שמביאים לכם כוסות יפות, הן לשתייה קרה וחמה והן ליין או למשקאות חריפים אחרים. סכו"ם משודרג וכלי הגשה נאים, ייראו נהדר בשילוב המפות שעל השולחנות.

ציוד תאורה, הגברה, מוזיקה

במידת הצורך, ניתן לשכור ציוד תאורה משלים. אפשר להשכיר שרשראות תאורה, מערכת הגברה ופתרונות נוספים כגון מכונות קריוקי. אם דואגים למיקרופונים ורמקולים, חווית האירוח באירוע נעשית איכותית במיוחד.

לסיום, כדאי להקפיד על השכרה מעסק מקצועי שעוסק באספקת ציוד לאירועים ביתיים, עם מבחר פתרונות איכותיים ואספקה עד הבית.

שירן אירועים – השכרת ציוד לאירוע ביתי

אנחנו פה בדיוק כדי לספר לכם שבשירן אירועים תוכלו למצוא את כל הציוד לאירוע שלכם במחירים הטובים ביותר בישראל.

בין אם אתם עורכים אירוע קטן במרפסת או בגינה ובין אם בחרתם לוקיישן מפואר עם 1000 מוזמנים.

חבילות השכרת הציוד שלנו יתנו לכם מענה מלא וישדרגו את אירוע שלכם. ועוד לא דיברנו על מעצבות האירועים שלנו. בקיצור דברו איתנו זה ישתלם לכם.

אנו מאמינים שהאירוע שלכם הוא האירוע שלנו אז דברו איתנו!

מאמרים נוספים

שתפו ברשתות חברתיות:

Whatsapp icon
דילוג לתוכן