השכרת שולחנות לאירועים – שירן אירועים הפתרון המושלם לאירוע הבא שלך

השכרת שולחנות לאירוע הבא שלך

השכרת שולחנות לאירועים – אילו שולחנות ניתן להשכיר לאירועים? ומה ההבדל בין השכרת ציוד לאירועים קטנים והשכרת ציוד לאירועים גדולים? בריף קצר על השכרת שולחנות – וציוד בכלל לאירועים.

שולחנות בר לאירוע

שולחנות בר הם אחד האלמנטים החשובים ביותר באירועים. הם גם מהווים תפאורה ומעצבים את מקום האירוע, נותנים לו קונספט ופיל ייחודיים, וגם מהווים מקום מפגש ואווירה. כמובן, הם גם הכי טעימים! השכרת שולחנות בר לאירועים מאפשרת שולחנות בר מוגבהים ויציבים, שהרי שולחנות בר לא צריכים להיות קלים להזזה. בנוסף, נוכל לבחור בשולחנות שלא תופסים הרבה מקום – אבל מאפשרים הרבה טעים, כיף ומרהיב עין, גם לאירוע ביתי.

הבחירה בשולחנות בר יכולה לשמש אותנו באופן ורסטילי באירוע שלנו, כך שנתפוס שתי ציפורים במכה אחת, לדוגמא: גם בקבלת הפנים לפני האירוע וגם כמובן במהלך האירוע לרוצים להתבודד או כבר משקאות וכמובן בסופו לטובת מיקום הקינוחים.

הזמנת שולחנות אוכל

בהשכרת שולחנות אוכל לאירועים נוכל בדרך כלל לבחור באפשרויות שונות. שולחנות האוכל יהיו לרוב עגולים או מלבניים, וניתנים בגדלים שונים. כדי לבחור בגודל מתאים ניקח בחשבון לא רק את מספר האורחים באירוע שלנו אלא גם את השטח במקום האירוע. בנוסף, נוכל לברר על שולחנות עם חיפוי, ועל שולחנות מתקפלים – כאלה שקל יותר לשנע וגם לאפסן עד לתחילת האירוע. כדאי לבדוק את הקלילות של שולחנות אוכל לאירועים מול היציבות שלהם, ולחשוב מה אנו מעדיפים בהתאם לתנאי השטח.

השכרת ציוד לאירועים קטנים

כשאנו מחפשים שולחנות לאירועים, פעמים רבות נדמה לנו שחברה שמשכירה ציוד לאירועים גדולים יכולה לתת לנו מענה בנושא שולחנות גם לאירוע הבוטיק הקטן שלנו. כי מה הבעיה להשכיר פחות? אז זהו, שמסתבר שהשכרת ציוד לאירועים קטנים היא לא דבר של מה בכך. חברות שמתעסקות רק עם אירועים גדולים ולא מייחדות ציוד לאירועים קטנים, גובות לפעמים מחירי עתק על ציוד בכמות קטנה. בנוסף, אירועים קטנים הם אירועי בוטיק שבהם חשוב בדרך כלל להקפיד על איכות הציוד, וקל יותר להשגיח עליו שלא ייפגם חלילה – מה שמאפשר ציוד יקר, איכותי ורגיש יותר.

בהשכרת ציוד לאירועים קטנים נבחר בדר"כ, מעבר להשכרת שולחנות וכיסאות לאירועים, גם בציוד קריוקי, מחשב, מקרן ובלונים.

השכרת ציוד לכל סוגי האירועים – אירועים גדולים

כמובן, שבאירועים גדולים עלינו לבחור בחברה שמספקת ציוד לאירועים גדולים. מדובר בהבדל כמותי וגם איכותי מאירועים קטנים: בכמות למשל, כאשר מתכננים לשכור שולחנות לאירועים – יש צורך בדר"כ בשולחנות גדולים ורבים יותר, בהתאם לכמות האורחים וסידור הישיבה. באיכות – יש סוגי ציוד שבלעדיים לאירועים גדולים: מערכות הגברה, מחסומים לאירועים, ציוד שטח, במות ודוכני מזון.

בשירן אירועים תמצאו את כל הציוד לאירוע שלכם. לא משנה אם האירוע נערך בבית או בחוץ, אם מדובר באירוע קטן או עם מאות משתתפים, נספק לכם את כל הציוד, החל מסככות ואוהלים, כיסאות, שולחנות, עיצוב ומפות, ספסלי ישיבה, חופות מעוצבות וכל מה שהאירוע שלכם צריך על מנת לתת חוויה בלתי נשכחת לכם ולאורחים שלכם.

 

שירן אירועים – השכרת שולחנות לאירועים

בחברת שירן אירועים תוכלו למצוא מגוון פתרונות ובמחירים נוחים לעריכת האירוע הבא שלכם, החל מהשכרת ציוד בסיסי, כגון שולחנות וכסאות במגוון עיצובים ולמגוון צרכים ועד מבחר פתרונות להגשה, אירוח וציוד נלווה. כמו כן, מעצבות הבית שלנו תוכלנה לסייע לכם לעצב את האירוע בהתאם לאווירה הנדרשת, בכדי שהאירוע יהיה מושלם לכם ולאורחים.

אולי יעניין אותך גם:

שתפו ברשתות חברתיות:

Whatsapp icon
דילוג לתוכן