עיצוב אירועים עסקיים

עיצוב אירועים עסקיים

קיימים מספר סוגי אירועים עסקיים על פיהם מעצבים את המקום.

כשמעצבים אירוע עסקי המיועד לכנס או תערוכה עיצוב האירוע ייעשה סביב צבעי הלוגו של החברה או נושאים מרכזיים שהחברה רוצה לקדם.

זה יכול להיות שירות מסוים שהחברה מספקת, מוצר חדש שהיא משיקה, במקרה כזה נשלב את עיצוב האירוע סביב המוטיבים המרכזיים של המוצר והלוגו של החברה. עיצוב אירועים עסקיים בד"כ סובבים סביב נושא מסוים והקונספט העיצובי נגזר מהנושא!

אירוע עסקי המיועד לעובדי החברה

מאפשר לבחור קונספט שקשור אף הוא לחברה אבל יותר גמיש ופחות מחייב.

עיצוב האירוע ייעשה בהתאם לאווירה שרוצים לייצר באותו היום / הערב, לרוב מדובר באווירה קלילה יותר הבאה לידי ביטוי בעיצוב השולחנות, בתאורה ובמרחב הכללי וזאת על מנת ליצור חוויה נעימה לאנשי החברה.

בחירת הקונספט

בעיצוב אירוע עסקי אנו מקפידים על הפרטים הקטנים ביותר. לאחר שלב בחירת הלוקיישן אנו מתאימים את העיצוב והקונספט.

בחירת הקונספט, עיצוב האירוע ואספקת הציוד מותאמים עבור כל לקוח ולקוח, בהתאם לצרכיו ולאווירה שהוא רוצה ליצור. את עיצוב הקונספט ננסה להתאים לרוח ולחזון של החברה. חברה צעירה ברוחה נתאים קונספט קליל לחברה עם אופי שמרני נבחר בקונספט ששומר על ערכי החברה.

מיתוג בעיצוב אירועי קונספט

בעיצוב אירועים עסקיים אנו נתאים מיתוג על מנת לחזק את הקונספט. את הקירות נחפה בהדפסים ממותגים, כאשר הדבר יכול לבוא לידי ביטוי בשלטים, דמויות אנימציה, שרשראות עם כיתוב/ הדפס ועוד.

את מרכזי השולחן נוכל נוכל למתג עם פלייסמנטים, חבקים, לוחיות קטנות ועוד. נוכל למתג הדפסים של צבעי הלוגו או את הסמל שלו ולהצמיד לכלי העיצוב אגרטלים, כוסות לנרות ועוד.

אם מדובר באירוע יום, נבחר בטקסטורות של בדים שנוכל לשלב, מפות ומפיות, ווילונות, כריות ועוד.

בעיצוב לאירוע ערב נתאים תאורה לחלל בו מתקיים האירוע, ועיצוב אווירה כולל.

עיצוב במה

בעיצוב אירועים עסקיים אנו מתאימים את עיצובי הבמה לקונספט של האירוע.

לעיתים נעצב את הבמה בסידורי פרחים קלאסיים ולעיתים נעצב את הבמה בעיצובים מודרניים המשלבים מסכי לד, ועיצוב עם גופי תאורה.

ניתן לשלב חלק מעיצוב האווירה הכולל בתליה מהתקרה של דמויות ממותגות, גופי תאורה למיניהם, שרשראות, כדורים וכו' הכל בהתאם לבחירת עיצוב הקונספט הכולל של האירוע.

אולי יעניין אותך גם:

שתפו ברשתות חברתיות:

Whatsapp icon
דילוג לתוכן