טיפים לעריכת אירועים עד 50 איש : טיפים לאירוע שכולו סטייל – שירן אירועים

עריכת אירועים עד 50 איש

טיפים לעריכת אירועים עד 50 איש

תקופת הקורונה והריחוק החברתי הביאה לפריחת תחום האירועים הקטנים.

פתאום נפלה ההבנה שאירוע קטן בחוג מצומצם והומוגני של אנשים מאפשר השקעה בכל אורח ובילוי חברתי מהשורה הראשונה. רוב האירועים שנערכו בשנה האחרונה הם אירועים עד 50 איש.

מדובר באירועים "זולים" יחסית למארחים, אך עדיין מאוד מושקעים מבחינת העיצוב והאוכל – אבל יחד עם זאת, אלה אירועים המתכנסים למסגרת תקציב מוגדרת. כך שעריכת אירועים קטנים, כאירועי בוטיק הנערכים בבית או בטבע אינם בהכרח יעלו לכם הרבה, אבל בהחלט יאפשרו לכם, להת מקד בעיקר – והכוונה היא לא לעסוק בלוגיסטיקה של האירוע, אלא ליהנות ממנו ולבלות יחד עם האורחים!

קבלו מספר טיפים לטובת עריכת אירועים עד 50 איש מבעלי ניסיון, והכי חשוב תיהנו!!!

  1. השקיעו בעיצוב של האירוע והקפידו על קו אחיד. אחד הדברים שמאפיינים אירועים עד 50 איש, שזכורים כמרשימים במיוחד, הוא נושא העיצוב. עיצוב אירוע כולל למעשה יצירת קו אחיד בין כל האלמנטים שמרכיבים אותו: הריהוט, פינות הישיבה, כלי האוכל, הקישוטים וכדומה. מהבחינה הזו, אירועים עד 50 איש זהים בחשיבותם לאירועים של 500 איש וכדאי להקדיש לנושא הזה כמה שיותר תשומת לב.
  2. שכרו כמה שיותר עזרה חיצונית: חברות קייטרינג, חברות לעיצוב אירועים, תקליטן, צלם וכדומה. זאת כדי שתהיו פנויים ליהנות מהאירוע ולהתוודע לאורחים, במקום להתעסק בבישולים, ניקיונות, סידור חלל האירוע וכדומה. מומלץ גם להיעזר בחברות המספקות ציוד לאירועים, שכן גם אירועים ביתיים קטנים וגם אירועים עד 50 איש, בדרך כלל דורשים כמויות ציוד שלא נמצאות בבית שגרתי.
  3. חשבו על תכנית אומנותית מקורית. להתאסף, לאכול ולשוחח זה נחמד, אבל אתנחתא אומנותית יכולה להוסיף לאווירה הייחודית של האירוע. מופע של אמן חושים, מופע מוזיקלי, סטנד אפ, מוזיקה לריקודים וכדומה – כל אלו יכולים לשדרג משמעותית את החוויה.
  4. חלקו מתנות ומזכרות לאורחים. אירועים עד 50 איש מאפשרים לפנק כל אורח באירוע עם מתנה או מזכרת, בעלויות לא גבוהות. מזכרות מהאירוע מאפשרות להתרפק עליו הרבה אחרי שנגמר ולעיתים מלוות את האורחים כל החיים. כובעים, קופסאות קרטון ממותגות מלאות בהפתעות, ספלים, עציצים קטנים ועוד – כולם יכולים לשמש כמתנות נחמדות.

 

שירן אירועים – כל מה שאתם צריכים לאירוע שלכם

לאירועי בוטיק כמו אירועים עד 50 איש, יש קסם יוצא דופן.

את האווירה הגרנדיוזית מחליפה אווירה אינטימית וחסרת תחליף. אם אתם עורכים אירוע בוטיק ביתי או אירוע קטן אנחנו שם בשבילכם עם כל הציוד שתצטרכו על מנת להפיק את האירוע שלכם על הצד הטוב ביותר.

אנחנו נספק לכם את כל הציוד לאירועים לו אתם זקוקים, או ציוד שנדרש להשלמה, כגון, שולחנות, כיסאות, כלי אוכל, ריהוט משלים, חימום, קירור ועוד.

בנוסף, אנו יכולים לסייע לכם בעיצוב האירוע, ע"י מעצבות הבית של שירן אירועים, אשר ישמחו לשבת איתכם ולתכנן את קונספט האירוע. אז דברו איתנו!

אולי יעניין אותך גם:

שתפו ברשתות חברתיות:

Whatsapp icon
דילוג לתוכן